نحوه تمیز کردن نقره

نحوه تمیز کردن نقره

نحوه تمیز کردن نقره

نقره ماده زیبایی است که برای ساخت متنوع ترین اشیا استفاده می شود ، به عنوان وسایل تزئینی که می توانند در محیط خانه مانند اتاق غذاخوری یا حتی به عنوان لوازم جانبی مانند گوشواره و گردنبند ظاهر شوند. متأسفانه ، با گذشت زمان نقره تیره می شود و برای جلوگیری از آن چیز کمی وجود دارد ، زیرا اکسیداسیون یک روند طبیعی است. با این حال ، روش های مختلفی در مورد نحوه تمیز کردن نقره وجود دارد! اگر یک کارد و چنگال نقره ای ، یک سینی یا حتی جواهرات با ظاهر تیره دارید ، جای نگرانی نیست. در اینجا ، بنکداری طلای نیک زر، عمده فروشی طلا که نمایندگی عمده فروشی طلا تهران است چند روش آسان برای تمیز کردن نقره در خانه به شما آموزش خواهیم داد.

جوش شیرین: کسی که به دنبال گزینه هایی در مورد نحوه تمیز کردن نقره با محصول خانگی است و می داند که جوش شیرین می تواند گزینه خوبی باشد. روش های مختلفی در مورد نحوه تمیز کردن نقره با جوش شیرین وجود دارد. در ادامه ما دو روش را به شما آموزش خواهیم داد.

اولین “دستورالعمل” در مورد نحوه تمیز کردن نقره با جوش شیرین برای قطعات کوچکتر مانند کارد و چنگال که معمولاً در آشپزخانه هستند بسیار ساده و مفید است. برای عملی کردن ، به موارد زیر احتیاج دارید: بی کربنات سدیم و آب. با در دست داشتن این موارد ، آموزش زیر را دنبال کنید:

200 میلی لیتر آب و 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک تابه بریزید. اشیای نقره ای خود را نیز قرار دهید. به محض جوش آمدن آب ، اجاق گاز را خاموش کرده و اجازه دهید اشیا شما خیس بخورند. وقتی آب گرم شد ، اشیا را برداشته ، بشویید و خوب خشک کنید.

جوش شیرین روی پارچه:  برای قطعات بزرگتر ، روش دوم تمیز کردن نقره با جوش شیرین می تواند راه حل باشد. بنابراین ، اگر می خواهید بدانید که چگونه یک سینی نقره ، شمعدان یا سایر وسایل بزرگ را که معمولاً به عنوان اشیای تزئینی در خانه یا میز ناهار خوری استفاده می شوند ، تمیز کنید ، به موارد زیر احتیاج دارید: بی کربنات سدیم ، آب ، پارچه پنبه ای

سپس فقط از این موارد به شرح زیر استفاده کنید: جوش شیرین را با آب داغ مخلوط کنید تا خمیر شود. مقداری از خمیر را با پارچه پنبه ای برداشته و به آرامی از آن استفاده کنید و قطعات نقره خود را صیقل دهید.

خمیر دندان: هر کسی که می خواهد بداند چگونه نقره را تمیز کند خمیر دندان سفید را نیز می توان استفاده کرد. می تواند برای اجسام بزرگتر استفاده شود ، یعنی برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه یک سینی نقره ای را تمیز کنند مفید است ، اما برای قطعات کوچکتر نیز قابل استفاده است.

نحوه تمیز کردن نقره با فویل آلومینیوم: برای کسانی که فکر می کنند برای تمیز کردن زنجیره نقره چه کاری باید انجام دهند ، تمیز کردن حلقه نقره یا نحوه تمیز کردن کارد و چنگال نقره خوب است ، آموزشهایی که از ورق آلومینیوم استفاده می کنند می توانند گزینه های خوبی باشند.

نحوه تمیز کردن با فویل آلومینیوم و نمک:  بیایید به روش تمیز کردن نقره در خانه با فویل آلومینیوم برویم. برای استفاده از آن ، مواد زیر را داشته باشید: ظرف را با 1 لیتر آب ، 3 قاشق غذاخوری نمک و 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین پر کنید. تکه کوچکی از فویل آلومینیوم را در آب قرار دهید. اشیای نقره ای خود را نیز اضافه کنید. چند دقیقه خیس کنید و سپس آنها را بردارید ، زیر آب روان بشویید و خوب خشک کنید.

نحوه تمیز کردن با صابون نارگیل و اسفنج: این روش تمیز کردن با صابون نارگیل برای هر کسی که می خواهد بداند چگونه یک سینی نقره یا یک ست دیگر نقره را تمیز کند می تواند بسیار مفید باشد. برای این کار مقداری صابون نارگیل را خراشیده و در ظرفی بگذارید. آب داغ را اضافه کنید و مخلوط کنید تا خمیر شود. مخلوط را با یک اسفنج نرم بردارید و اشیا نقره ای را با آن تمیز کنید و کاملاً بشویید و خشک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *